onsdag 22 juli 2009

Blev en väldigt sen kväll (natt) för mig igår, blev senare än jag tänkt från början.. Så därför tog jag mig en härlig sovmorgon idag, tack vare min mamma som bestämde sig för att inte jobba :) ( Det behövdes verkligen, eftersom jag somnade runt 4..) Sen när jag väl kommit upp och duschat ringer en från jobbet och frågar om jag kan komma tidigare, stressigt som attan blev det! och var massor att göra på jobbet också.. Sen mötte världens bästa Frida upp mig och vi gick hem och fikade, pratade och sånt nödvändigt :D nu är jag precis hemkommen, tänkte röja upp lite här, sen ut och gå/springa med Kusin Anna. Behöver frisk luft, motion och rensa tankarna ännu mer. om det nu går? Tänkte lägga upp en bild på dagens outfit, så här kommer den!





Linne, JC.
Kjol, (gammal men knappt använd, hittade den i min garderob häromdagen:D) Köpt någonstans i Karlskrona.
Midjeskärp, Once - sisters point.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar